100 dagar...

...har nu gått sen jag började mitt nya projekt mot en hälsosammare och "lättare" liv.
Jag har alltså promenerat i 100 dagar i rad, det har blivit 1.252.664 steg och 92 tim 45 min effektiv promenad tid förutom de dagliga stegen. På gymmet har jag varit i 24 timmar. Vågen visar -10,3 kilo.
Nu är det bara att fortsätta resan mot 200 dagar och än så länge är jag och min nya vän stegräknaren tillsammans varje dag. Vi jobbar bra ihop, jag går och den räknar stegen. Väldigt bra samarbete.
Det har då varit alla möjliga väderförhållanden också, kallt, svinkallt, varmt, regn, snö, blåst och yrväder.
Idag blev det i alla fall en promenad med min kompis Kristina och hennes två taxar i blåsväder, duggregn och några plusgrader.

Kommentarer
Postat av: Antti

Hej. Jag tänk om man hade så fina kompisar som en stegräknare, men det är nog inte kompisar om saknas utan, de onda som gör sig påmind. Kämpa på.

2010-04-13 @ 19:13:01
Postat av: Annica

Tack Antti, jag ska fortsätta o kämpa.

2010-04-13 @ 19:37:31
Postat av: Anna

det lät som ett bra samarbete :) synd den inte kan gå och du räkna stegen ibland, för omväxlings skull :D

2010-05-15 @ 23:15:16
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0