Etapp 4


Valborgsmässoafton och etapp 4 är nu snart till ända.
En dag som denna har bestått av att arbeta halv dag, tillbringa en stund på gymmet, varit och besökt morbror på sjukhuset, tagit en promenad för att sedan avsluta kvällen med att häcka framför datorn.
Ungdomarna har dragit ut på valborgsfirande medans vi gamlingar är hemma och det är väldigt skönt.
För vädret är då verkligen inte någon höjdare, snö och 1 minusgrad för närvarande.
Trodde att det skulle bli sommar, men nu är det som att vintern inte vill ge sig.
Etapp 4 har gått som de andra etapperna, bra. Jag är nöjd.
Det har blivit mer steg än vad mitt lägsta mål denna månad också, det blev totalt 427.257 steg. Jag har alltså promenerat 31 timmar o 15 minuter samt några styrketräningspass.
Vågen visade -11 kg idag, inte illa det heller om jag får säga det själv.
Visserligen ett kilo mindre än mitt mål men det tar jag igen nästa månad, hoppas jag.
Imorgon drar nästa etapp igång för jag har inte nått slutmålet ännu.
Nu ska jag i alla fall gå och sova så att jag orkar upp med tuppen för att dra iväg till mor och far.
Hundarna ska hämtas hem, dom har visst hemlängtan säger min mamma. Kan det vara sant ???
Hoppas att mitt resesällskap också orkar upp med tuppen trots valborgsfirandet.
Bilden på majbrasan är inte från årets brasa och jag hoppas att personen på bilden inte har något emot att vara med i min blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0