Idag har jag...

... och Emma varit till Sunderby sjukhus och Luleå.
Det blev en tur med bil eftersom det var bra väder. Hade det varit skitväder skulle vi ha hoppat på tåget i stället, men nu blev det en biltur.
Sjukhusbesök och shopping gav faktiskt ca 11.000 steg, om det inte hade blivit hål i plånboken så hade man gjort det oftare. Inte sjukhusbesöket, det kan man vara utan men shopping. Fast det är kanske billigare att promenera hemma och samla ihop steg. För att hålla det jag har bestämt mig för så fick jag även gå på en 30 minuters promenad när vi kom hem.
Jag köpte faktiskt ett par promenad/joggingskor idag som jag ska använda när det inte behövs dubbade skor längre den här säsongen. Men än får nog dubbskorna hänga med ett tag till. Det blev faktiskt ett par joggingskor inte bara walkingskor, tänkte om jag kanske skulle ta några joggingsteg också i sommar. Få se hur det blir med den saken. Men dom går säkert bra att bara gå i också.
Nu är det dags att krypa under täcket för det tar lite på krafterna att stiga upp tidigt och vara på resande fot hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0