Jaha, då var...

...man ett år äldre igen!!
Oj, oj, oj, vad åren går fort nu förtiden. Annat var det förr.
Födelsedagen har jag i alla fall firat med att ta en lång promenad, det blev hemifrån till Gällivare och där hakade min kamrat Kristina på, vi gick vidare till Malmberget och avslutade promenaden hemma hos oss. Det tog mig lite över 2 timmar att gå den rundan och min stegräknare sa att det var ca 10 km. Men det var riktigt fint väder så det var skönt att promenera.
Idags läget ser det också ut som att det ska ljusna beträffande vår kommande flygresa till Stockholm på onsdag.
Enligt de sista jag läste på Nextjets hemsida så öppnas luftrummet från Stockholm och norrut imorgon kl 8.00 så vi håller alla tummar att det blir så också. Att vädrets makter är på vår sida annars får vi väl sätta oss i bilen och köra dit, kanske.
Nu är det dags att krypa under täcket och invänta morgondagen, ny arbetsvecka även om den är kort men jag är ju ett år äldre och det sätter sina spår.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej. På grund av data fel så blir gratulationerna ett par dagar försenade men grattis på 45 års dagen om 363 dagar.

2010-04-20 @ 19:21:01
Postat av: Annica

Tack så mycket!

Bättre sent eller tidigt än aldrig.

2010-04-21 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0