Vardagen...

...har återgått till det normala efter vår korta vårsemester.
Arbete, promenader och styrketräning är vad som står i agendan för närvarande.
Nog blev det steg även i Stockholm, hur många som helst med tanke på att vi sprang i affärer i flera timmar men det blev inte någon vanlig "promenad".
Men den här veckan har det blivit promenader fast utan hundar och det känns lite konstigt. Jag är ju van att ha med dom på mina promenader, gå ut med dom det första jag gör på morgonen och det sista jag gör på kvällen.
Hundarna är fortfarande kvar hos mor och far, dom fick lite extra semester. Hundarna alltså, inte mor och far.
Vår yngre jycke har nog hamnat på uppfostringsanstalt enligt samtalen jag haft med mamma. Fattar inte det, han som redan är så väluppfostrad.
Tack så mycket för hjälpen med dom!!
Till helgen ska jag hämta hem dom, mamma blir säkert ledsen men hon måste klara sig ändå.
Hoppas det blir fint väder till helgen men det verkar dystert enligt prognoserna jag har sett, det ska visst komma snö. Som om vi inte fått nog av det, nu vill jag bara att det ska försvinna och det fort. Jag är så less på den.
Och blåser kalla vindar gör det, usch, fy!!
Nu vill vi ha sommar och sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0