Cupcakes!


Igår bakade Emma cupcakes och dekorerade på alla möjliga sätt.
Hon har skickat in ett bidrag till en tävling där man har möjlighet att vinna en resa.
Om det är någon som vill rösta på hennes bidrag så gå in på denna länk
http://oetker.webbkampanj.se/misscupcake/se/list.php?showshareid=197
För att rösta tryck på tummen upp symbolen vid bilden.
I natt har det visst varit ett väldigt åskväder, det var väl kylan som mötte värmen och blev osams.
Jag hörde att det mullrade lite när jag gick i säng men sen har jag inte hört ett dugg. Sover jag så sover jag.
Nu är det i alla fall sommarvärme ute, jätte skönt. Då kanske vi blir av med snön också.
Hemma hos oss är det i alla fall vårstädnings projektet som är i full gång, jag rensar och slänger.
Det känns som att vi samlar på allt möjligt skit under vintern och det är så skönt så fort jag bara får slänga en liten pryl. Sovrummet och badrummet har fått sig en omgång så idag är det tv-rummet som ska bli offer för mitt städanfall. Skönt när det är över, städanfallet. Men jag hoppas att det håller i sig tills hela huset är städat.
Jag har ju min långa lista att pricka av.
Så det är väl bara att sätta igång för här framför datorn blir det ingenting städat.
Vi ska väl även ta en promenad in till centrum idag i finvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0