Denna vecka...

... är slut och sommaren verkar fortfarande lysa med sin frånvaro.
Idag har det kommit lite snöflingor igen men inget som blivit kvar på marken och tur är väl det för det ligger fortfarande en hel del kvar på backen som vi vill bli av med.
Denna vecka har jag varit några gånger och besökt morbror på sjukhuset och en dag blev det två morbröder eftersom dom låg på samma avdelning.
Jag har även varit till Överkalix på en utbildningsdag och jag hann även shoppa i ca 15 minuter. På dom minuterna hittade jag mer än vad jag lyckades hitta på tre dagar i Stockholm. Det är tydligen till Överkalix jag ska åka för att hitta kläder.
På tal om kläder så har jag rensat i en garderob där det fanns tröjor i massor, nya, gamla, fina, fula, noppiga.
Ja alla möjliga tröjor och jag slängde en hel del gamla paltor, skönt. För dom har bara legat och skräpat ett bra tag. När jag trodde att allt var rensat i garderoben så hittade jag en resväska i förrådet full med våra tröjor, suck. Men nu är den väskan också rensad.
Nu är det bara resten av vårstädningen kvar, jag har som vanligt en lång lista att beta av.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej. Tittade på vädret och såg att sommaren skulle komma till tornedalen på fredag 24gr så jag åker upp till stugan några dar och vilar upp mig efter vinterns hårda slit vi kanske ses.(jag handlade hos sannu och det var ibland det bästa man kunde hitta)

2010-05-10 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0