Etapp 5...

...är nu slut.
Stegen är insamlade även denna månad, det skulle bli minst 310.000 och det blev 451.199 steg.
32,5 timmar har jag varit ute och vandrat och 7 timmar har jag utövat styrketräning.
Vågen den visar -13 kilo.
Imorgon börjar jag med nästa etapp och vi går in i juni månad fast det var då inte någon sommarkänsla
i luften nu när jag var ut med hundarna. Det var 4,2 grader, bara. Men det kanske kommer en varm sommar.
Vi får i alla fall hoppas på det.
Idag har jag i alla fall fått en av bilarna i vår vagnpark tvättad både invändigt och utvändigt. Sedan skulle jag vara duktigt och sy om gardinen till tv-rummet för jag har inte fått upp någon sedan jag städade där och nu ikväll skulle det ske. Men det sket sig totalt. Själva sömnaden gick bra även om jag inte ska be någon riktigt sömmerska granska den för då blir det icke godkänt, men skit samma den får duga.
När jag sedan skulle stryka den då blev det rena fyrverkeripjäsen av strykjärnet, det blev både smällar och blixtrar. Fy vad otäckt. Jag fick i alla fall utdraget sladden och den lugnade ner sig men vågar inte prova den nå mer. Den har kanske gjort sitt, den höll "bara" i 26 år, var det kanske dålig kvalité?

Kommentarer
Postat av: kajsa

Det var dåligt att bara hålla i 26 år....Nej, skämt åsido så är sladden på mitt 5 år gamla strykjärn på väg att gå i bitar, så du måste ha (haft) ett med kanonkvalite.



Hurra vad du är flitig med gåendet!



/Kajsa

2010-06-01 @ 07:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0