Maj månad !!


Man kan inte tro att det är vår och snart ska bli sommar när man ser denna bild. Men detta var verkligheten här i Gällivare i morse när jag var ut och rastade hundarna.
Som ni ser på bilden så rastade jag hundarna, råkade få med den ena som just satt och gjorde sina behov.
Ja, ja han får stå ut med att vara på bild även om en annan inte hade velat vara med om man satt i samma sits.
Som tur är så har solen tittat fram idag och fått bort det mesta av snön på gångstigarna i alla fall.
Lördag och söndag tillbringade vi i Kolari hos mor och far. Allt var bra där förutom vädret, regn och snö om vartannat men mest regn. Hundarna fick komma hem, undra vem som tyckte det var skönast.
Mamma eller hundarna ???
Idag har jag varit och hälsat på morbror Birger på sjukhuset. Jag fick skjuts dit av Emma och sen tog jag min steginsamlingspromenad hem. Det var riktigt skönt väder faktiskt.
Vi har även haft vår bröllopsdag idag, den 19:de i ordningen men den har jag fått fira själv med en kopp kaffe eftersom maken jobbar eftermiddag.
Nu är det bara den sista hundrastningen kvar för idag sen är det bara för mig att krypa under täcket och sova.
Imorgon bär det iväg till Överkalix för en utbildningsdag.


Kommentarer
Postat av: Antti

Hej. Jag tittar varje dag om det har kommit något nytt men är slutarbetat för att kommentera

2010-05-05 @ 21:13:50
Postat av: Annica

Låter jobbigt att vara slutarbetad men nu har du haft ork i alla fall. Men det är i alla fall trevligt att du inte är så slut så du inte orkar läsa bloggen.

2010-05-06 @ 09:20:00
Postat av: Anna

oj nu får det allt räcka med snö! ge oss sommar!

2010-05-15 @ 23:13:50
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0