Sommaren...

...kanske kommer tillbaka. Idag har det varit riktigt skönt väder igen efter några kalla och regniga dagar.
Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag har fått inviga mitt nyinköpta regnställ och det fungerade utomordentligt bra. Beställde det från ITAB, ett Didriksson allvädersställ. Jätteskön att promenera i.
Så nu kan jag inte skylla på att det regnar för att slippa promenera, det finns ju som sagt inga dåliga väder bara dåliga kläder. Fast jag var ungefär lika ensam när jag gick i regnet som när jag gick i -33 grader i vintras.
Förstår inte vad folk är känsliga för väder och vind. Ja, ja, jag har nog också varit det.
Den här veckan har mitt vårstädningsprojekt fortsatt, det har varit lite skåpstädning. Jag har diskat allt som finns i vårat vitrinskåp i köket. Det är helt otroligt vad det finns mycke porslin och glas som man inte använder.
Vad ska man spara det till ??? Är det inte till för att användas. Nej, tydligen inte. Dom är nog bara i skåpet för syn skull.
Imorgon är det fredag och sista arbetsdagen för denna vecka. Skönt med helg men även denna helg går i städandets tecken. Mitt mål är att jag ska ha betat av hela min städlista till sista maj men idags läget ser det mörkt ut. Men under kan ske och jag kanske får ett riktigt ryck i helgen. Hoppas på det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0