Veckans sista...

...dag är. Den här veckan har gått så fort så jag har inte ens hunnit skriva här i min blogg.
Vad har hänt då?
Jo, jag har städat och städat. Betar av min långa lista sakta men säkert.
Ishockey-VM har varit och är snart slut så då har det blivit att sitta och se på matcherna men gårdagens match
mot Tjeckien slutade tråkigt. Men det var spännande in i sista sekund. Jag förstår om det finns människor som får hjärtinfarkt vid sådana här tillfällen som gårdagens match.
Det är bara att hålla tummarna att det går vägen idag mot Tyskland så att Sverige får en medalj i alla fall, bättre det än att komma på fjärde plats.
Promenader och styrketräning har som vanligt också förekommit denna vecka. Det flyter på enligt planerna, promenad varje dag alltså.
Vi har även fått en annan bil i våran bilpark. Emma sålde sin Hyundai Accent och köpte en Hyundai Coupé FX.
Den är väl "häftigare" än den första hon hade och svart till färgen. Hon har det hon gör om hon ska hålla den svart.
Bruden kanske blir en hejjare på att tvätta bilar, vem vet. Efter sommaren vet vi nog.
Nähäpp, nu är det dags att dra igång dagens projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0