En ny vecka...

...att lägga till handlingarna är snart slut.
Och vad har hänt ?? Inte mycket mer än att vädret har bestämt sig.
Det ska bli vinter. Just nu snöar det för fullt, usch !!
Men inget ont som inte har nå gott med sig, jag har vandrat med snöräven där ute och oj, oj, vad stegen
räntar sig fort. Kanske jag hinner ut ännu en gång ikväll innan stegräknaren nollar sig vid midnatt.
Fast i förra inlägget sa jag visserligen att jag inte ska röra snöräven mer p.g.a ryggskottet.
Men jag kom på att det är nog inte skottningen som var problemet.
Sedan den 3 januari har jag utövat någon form av motion varje dag och förra fredagen gjorde jag ingenting.
Kan inte riktigt förklara varför det inte blev någon motion, jag bara glömde bort och kvällen gick så fort.
Och det sägs ju att gud straffar omedelbart och så gjorde han väl med mig. Ingen motionsrunda = ryggskott.
Så nu vågar jag då inte hoppa över en enda dag till. Ryggen har blivit bra, det är bara en punkt i ryggslutet som
ger sig till känna ibland. Men det går över och om hundra år är det glömt.
I helgen får jag försöka göra det jag inte hann göra förra helgen och det jag hade tänkt göra denna helg.
Kanske inte allt blir gjort men alltid något.
Jag har i alla fall fått tillbaka resväskorna till förrådet. Det är ju bara ca 2 månader sen vi kom från semestern och dom har åkt runt här i huset sen dess men nu är dom på sin plats i alla fall.
Man ska ju inte stressa sägs det.
Nu blir det soffan, stickningen och tv:n för resten av kvällen. Det är filmtajm, här ska ses nya Beck filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0