Ombyggnadsprojektet...


...fortsätter.
Och då är det inte huset vi bygger om utan kroppsformen.
Det har ju varit sommar och semester och då har även mina hjärnceller haft semester.
Men nu är dom åter i arbete och ska sköta sitt med att räkna alla points.
Motionen har fungerat bra under hela sommaren. Pedometern har hängt med mig varje dag, styrkepass
har jag varit på och som jag skrev tidigare så har det tillkommit spinning på mitt program.
Ombyggnaden beräknas vara färdig till sommaren 2011. Men ni vet ju alla hur det är med planer, ibland
löper det utan problem och då är man färdig tidigare och ibland är det något som kör ihop sig och då kan
det ta lite längre tid. Men hur det går för mig får framtiden utvisa.
Från det ena till det andra så har jag haft och har fortfarande i skrivande stund mor och far på besök över
helgen. Ja, faktiskt hela helgen inte bara över dagen. Trevligt.
Just nu ligger dom i var sitt rum och sover eller kanske lyssnar på radio eller är det kanske bara jag som hör
deras radio mellan snarkningarna.
Idag har jag och mor varit och shoppat lite, men vi hann inte igenom alla Gällivares affärer. Fast det hade vi
inte tänkt heller utan bara vissa utvalda. Där det fanns bra ha saker som vi var i behov av.
Nu tror jag att jag ska göra som alla andra här i huset, förutom då tonåringen, sova. Det ska bli skönt för förra natten blev som den blev eftersom jag fick rycka in som oavlönad taxichaufför när krogen stängde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0