GLAD PÅSK !!!!

Glad påsk på Er allihopa som läser min blogg.
Mitt i packningen för avfärden med dottern till Blåkulla så kom jag på att jag ska skriva ett inlägg här.
Som om jag inte har haft tid tidigare. Ja, ja det blir så här ibland.
Vi får väl se om vi kommer ända till Blåkulla eller om vi kanske stannar i stugan i stället.
Kan vara skönt det också.
Hade tänkt lägga in lite bilder på mina senaste alster men det blev inte som jag tänkte, bilderna såg helknäppa ut
när jag förde över dom till bloggen och jag hade inte tid att göra om det flera gånger. Så dom kommer när det
finns mer tid.
Det har i alla fall blivit ett par sockar fast dom glömde jag ta foto på innan jag skickade dom till en flicka som fyllde 10 år. Sen har det blivit en sittdyna som ska levereras idag om den känns bra för köparen.
Dessutom fick jag för mig att jag måste prova på att sticka en can-can scarf, har bara hört talas om dom och sett på Youtube hur man gör. Köpte garn förra lördagen och på måndagmorgon var första färdig.
Och jag är ganska hopplös för jag kan inte bara göra en av varje sak utan det ska bli ett helt gäng innan jag är
färdig så jag snodde ihop en till scarf och har garn ännu till en tredje.
Det var en rolig stickning, lite annorlunda än vanlig stickning.
Sjalen i förra inlägget är numera såld.
Nej, nu måste jag fortsätta packningen.
Ha det så bra och kanske syns vi i Blåkulla om jag tar mig dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0