Då var denna...


...julhelg nästan över.
Den gick då verkligen fort, alldeles för fort.
Vi kom hem redan igår eftersom gubben skulle jobba, själv har jag varit ledig idag
men den här dagen har då hittills bara gått i lugnets tecken.
Och lite snäll hade jag faktiskt varit i år igen.
Fick ett par fantastiskt fina vantar av mor, hon har stickat vantarna och en kvinna
har nåltovat hundarna efter en bild på våra hundar. Skickligt gjort.
Ett halsband fick jag av min kära dotter dessutom fick jag en bok, Liza Marklunds senaste,
glögg, kola, choklad och en till bok "Roliga stickningar".
Kanske någon som tycker att det är tråkigt med bara yllesockar och vantar och som
tycker att jag ska sticka lite roliga saker också.
Nu ska jag försöka få ihop en middag, det har blivit julbord i dagarna två så
idag får det bli något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0