Fjärde advent...


...och vi får tända det fjärde ljuset.
Har inte hunnit göra det ännu men det blir väl förmodligen under dagen.
Vad har denna helg bjudit på för aktiviteter.
Jo, vi (jag och dottern) var och strosade på stan igår men inte vet jag om det blev några
stora affärer gjorda bara lite smått.
Sen har det gått åt en hel del timmar till stickning men det gillar jag ju så det är bara roligt.
Jag skulle nog kunna sitta hela dagarna och sticka men tyvärr måste man göra lite annat nödvändigt
också mellan varven.
Men snart är i alla fall julprojekten färdiga.
Blommorna på bilden fick dottern nu när hon fyllde år, dom har slagit ut så vackert och
sprider doft i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0