Julen närmar ...


...med stormsteg men det gör inte så mycket för jag är nog klar med det mesta.
Mina stickprojekt är i stort sett färdiga och det sista har blivit ett par lovikkavantar,
ett par lovikka nyckelringar, ett par yllesockar, ett par pannband och ett par mössor.
Mössorna är inte med på bild för de har varit med förr, det är svarta med tofs.
Bilden på pannbandet är lånat från Garnstudios hemsida, jag stickade dessa i svart så
eftersom jag inte hade någon provdocka så hade dom inte gjort sig så mycket på bild.

Igår kväll gjorde jag också ett gäng med godisrullar som ska friseras till ikväll.
Några julklappar återstår ännu att slå in i paket men sen kan nog tomten komma.
Men nu är det bara att göra sig i ordning för att dra på jobbet och göra lite nytta även där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0