Lussebullar!!!


Mina planer var att baka lussebullar i söndags men det blir inte alltid som man tänkt sig.
Igår kväll blev det i alla fall gjort.
Det blev ett gäng lussekatter och ett antal "vanliga" bullar med och utan mandelmassa.
Och ikväll har vår dotter haft tjejmiddag, hon började fira sin födelsedag redan nu.
Hennes önskan var att föräldrarna skulle utrymma huset men icke sa nicke.
Vi gick ingenstans däremot fick vi tillbringa tiden dom var här hemma i datarummet
men det gick bra det också. Vi skötte oss nog ganska bra och sen hade dom ju chaufför
när det var dags att dra vidare och i skrivande stund har hon då inte kommit hem ännu.
När dom åkt fick vi se Idolfinalen men den gick inte riktigt som jag hade önskat.
Jag hade Robin som favorit men han blev ju en god tvåa i alla fall.
I morgon ska jag bege mig ut på stan och kanske fynda några julklappar så det är
kanske bäst att hoppa i säng så jag orkar med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0