Har lyckats...


...få ihop en Pippitröja.
Gjorde den i en lite pojkigare version än orginalet.
Hoppas att den ska passa mottagaren även om den kanske är lite för stor men han växer så passar den inte nu så passar den om ett tag. Bättre det än att det är för litet.
Trettondagshelgen har förflutit i ett lugn förutom den där snön som börjat komma ner igen, suck.
Ska det verkligen inte räcka nu. Jo, det tycker jag absolut att det gör.
Imorgon är det en sån där klämdag så jag har faktiskt tagit semester för att få i alla fall fyra lediga dagar.
Inte helt fel. Men jag kanske förstör den lediga dagen med städning.
Man måste väl så smått börja plocka bort alla julsaker fast jag tycker att jag nyss tog fram dom.
Tiden går så fort så frågan är om det är någon idé att ta bort dom det är ju jul snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0