Jaha, nu gick...


...det ett helt gäng med dagar igen sen jag skrev här sist.
Och vart tog då dagarna vägen.
Jo, nu har vi tapetserat om i ungens rum och som ni ser på bilderna så blev det svart.
Men det blev riktigt fint med svart faktiskt även om vi var skeptiska först när hon sa vilken färg
hon ska ha. Fondväggen som har silvermönster gjorde också mycket så det inte blev helsvart.
Snål som jag är, ibland, så är inte fondväggen i hela våder utan jag kapade till en rulle till fyra
våder så det är därför dom inte går ända ner i golvet om någon undrar.
Jag kan inte förstå varför dom inte kan göra mönstertapetrullar så långa att man får ut fyra
våder utan man ska köpa flera och sen blir det över en massa.
Hon har även investerat i en vit byrå så med alla vita möbler så känns det inte så mörkt.
Nu är det bara gardiner som fattas men nog ska vi väl hitta nå passande.
Även om det bara är tapetserat i ett rum så har det varit damm överallt men nu är det om inte
helt dammfritt så i alla fall mindre.
Och förkylt har det också varit här. Både jag och gubben fick en släng av det.
Men nu är vi väl så gott som helt återställda.
Så med tapeterna på väggen och förkylningen ur kroppen så ska jag väl kunna återgå till mitt
normala motionerande som har legat lite i dvala den sista veckan. Förutom lite snöskottning
så har jag bara lyckats få ihop 30 minuter promenad. Nåja, man orkar ju inte med allt.
Bara ta nya friska tag.
Ps. det är inte fläckar på tapeten det som syns på bilden utan jag måste ha fått någonting på
kameralinsen.
Nej, nu ska jag krypa under täcket och kanske orka läsa något i min bok och hoppas på en bra natt.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Men himmel så läckert det blev! Fondväggen kanonsnygg och det är ju bara kul att den inte går ut i kanterna.Det blir som en inramning......

Har hittat presentkortet, och summan är på 770:- och jag är nöjd med 500:- som jag sa......



Hej svejs!

2011-01-23 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0