Nu har vi...

...kilat stadigt i ett år, jag och min stegräknare.
Igår den 2 januari har den varit min ständiga följeslagare i 365 dagar och det har gått bra.
Vi har kommit väldigt bra överens och det är ju trevligt.
Under det år som nu gått så har den räknat mina steg som har blivit totalt 4.386.530 stycken.
Vilket blir i genomsnitt 12.017/dag.
Promenerat har vi gjort i 255 timmar och 55 minuter.
Men det har ju som ni vet varit lite annan träning också under året, styrketräning, mage/rygg/höft/lår träning samt spinning. Vilket har blivit 104 timmar och 35 minuter.
Så totalt under det år som gått har jag motionerat 360 tim o 30 min, vilket blir nästan 7 tim/vecka.
Om jag får säga det själv så har jag jobbat på ganska bra.
Det var bara december månad som jag inte var riktigt nöjd med men det beror på att i den månaden händer så
mycket annat. Men med bättre planering så hade väl den månaden också kunnat gå bättre. Så nu vet jag det i år.
Och som det känns just nu så fortsätter vi vårat förhållande och börjar på vårt andra år som partners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0