Nu har jag...


...fått ihop ett par alster igen.
Tröjan har min kära dotter beställt för ett par år sedan ca och började ifrågasätta när hon får
det hon beställer. För att få lite lugn och ro så rappa jag på lite så att den blev färdig.
I torsdags blev den klar och idag är det måndag och hon har fortfarande inte haft tid att prova om den
passar så jag börjar undra om det verkligen var sån brådska med den.
Sockarna önskade hennes kusin av mig till julklapp och jag sa nog ska det gå att ordna men jag sa
inte till vilken jul.
Nå eftersom jag inte ger några julklappar åt alla så får hon dom som en mars present istället.
Hoppas att det går lika bra annars använder jag väl dom själv.
Vårsolen har i alla fall börjat lysa vilket är ganska skönt även om det känns kallt i luften ibland.
En nackdel är när man är hemma på dagarna under helgerna så ser man allt damm och det är inte lite.
Usch, fy !!!
Men i helgen jagade jag ifatt dom största dammråttorna, dom mindre lämnade jag på tillväxt för
det är lättare att fånga dom när dom är större.
Vi var också ute på gården och skottade snö och lyckades hitta både en släpvagn och en altan
under snömassorna. Inte illa.
Nu är det bara att vänta att solen fixar resten av snön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0