Semester !!!!!


Då blev det äntligen semester och imorgon bär det iväg mot varmare breddgrader.
Hoppas i alla fall att det är sommar där. Fast vad vet man, vädret verkar ju ha blivit
helkonstigt.
Den övre bilden är tagen på vår gård den 30 oktober och inte en snöflinga så långt
ögat kan nå. Visserligen har vi haft en sväng snö men den försvann lika fort som den kom.
Mina arbetskamrater kom hem i veckan från sin semester i USA men en dag försent p.g.a
snöoväder. Så vem vet, vi kanske får skotta snö på semestern.
På den andra bilden så är det ett par Lovikkavantar som jag snodde ihop i helgen och
skickade iväg till södern om dom nu kommer till användning där. Vi får väl se.
Hoppas att dom passar i alla fall.
Nej, nu är det dags att krypa till kojs så jag vaknar i tid för att dra iväg.
Ha det bra alla läsare, jag återkommer om inte förr så efter semestern.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej

Må så gott under er semester, och hoppas verkligen att ni slipper skotta snö i Arguinegin....... Nej, så illa blir det inte....

Nu har det öst ner regn hela gårdagen fast det var -1, och gissa om det var halt. Idag öser det fortfarande ner men nu är det +4



Hälsa din familj, och ha det bäst



/Kajsa

2011-11-05 @ 09:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0