En helt...


...vanlig vecka har nu passerat men jag kunde inte låta bli och ta en halv dag ledigt.
Det går inte att gå ut för hårt från början.
Lite stickat har jag också fått färdigt till min försäljning på www.stickannica.blogg.se
Det blev ett par sockar och ett pannband alltid något men nu håller jag på med något
jag aldrig gjort förut. Jag stickar en hundtröja och eftersom jag ingen beskrivning har
så får jag utgå från en bild.
Spännande och se om den passar till hunden.

Igår åkte den glada julen ut eller till förrådet i alla fall men det känns som att är det
någon idé att packa julsakerna i lådor för tiden går så fort så de ska snart fram igen.
Men vi kanske ska njuta av vår och sommar först.
Nej, nu ska jag gå och veva på stickningen en stund innan det är dags för middag som
idag ska bestå av lasagne sen blir det en kväll med syjuntan eller kanske bara juntan
nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0