Gott Nytt År !!!!


Ja då har ett nytt år börjat, igen.
Tyckte att det var nyss som vi bytte till 2011, det går fort. Voj, voj !!
Nyårsafton gick lugnt tillväga för oss gamlingar det var bara ungdomen som var ut och firade.
Och vad har jag gjort under helgen, jo det är bara att titta på bilden.
Jag vevar vidare på yllesockar, nu blev det tre par i barnstorlekar som var beställda.
Nu är jag inne i yllesocksperiod så det verkar bli hur många par som helst.
Men det är skönt när det är kallt även om vi ännu inte har haft några smällkalla dagar
denna vinter. Risken finns ju ännu att det kommer kalla dagar men vi är gärna utan.
Idag har det då varit en skön nyårsdag, jag brukar gå i matlagningsstrejk denna dag
så då beställde vi pizza. Gott men inte så nyttigt.
Men nyttig kan vi vara imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0