Härligt med...

...med söndagar och lediga dagar.
Men idag var tyvärr den sista för denna gång, nu är det många "vanliga" veckor framför.
Fast det ska väl gå bra det också.
En ledig dag som denna har jag haft sovmorgon ända till halv tio, kändes som att jag sov bort
halva dagen men skönt var det.
Vad har jag mer pysslat med, jo.
Jag har bakat ett gäng havregrynstekakor, kokat potatispalt, gjort färdigt ett par yllesockar och en
babymössa, skottat snö, dammsugat, vallat hundar, tvättat kläder, spelat Bingolotto och dessutom
åkt skidor eller rättare sagt tittat på Tv när andra åkt men det var nog så svettigt det.
Vilken skidåkare denna Marcus Hellner.
Visst är det skönt med lediga dagar.
Nu återstår bara en sista vandring med hundarna och sen krypa i säng med boken "Du gamla,
Du fria" av Liza Marklund som jag fick i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0