Snart är alla...

 


...helgdagar över för denna gång.
Men ännu återstår två lediga dagar och jag ska njuta av julpyntet.
Har hört att många redan har plockat bort allt men inte jag. Det blir så kalt och tomt
när tomtar och ljus plockas bort. Men då kommer väl ljuset utifrån så småningom istället.
Fast nu har det då bara snöat de sista dagarna.
Och jag vevar på med yllesockar av bara farten, det har blivit ett par par igen som är till salu
www.stickannica.blogg.se
Klicka på länken om Ni vill se vad jag har till salu för tillfället, inte så mycket men lite.
Nu parkerar jag mig igen i soffan med stickningen en stund innan det är dags för en date
med John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0