Vinterns...


...kallaste dag hittills har nog varit idag.
I skrivande stund så är det -26,5 grader hos oss, brrr!!
När jag var hem på lunchen och gick ut med hundarna var jag tvungen att ta med
mig kameran för jag tycker att träden är så fina när det ligger en massa snö
på dom. Inte för att jag gillar snön men när den ändå är här så kan den ligga och pryda träden.
Men nu har vi i alla fall börja se solen på dagarna och det känns skönt.

Från det ena till det andra.
Tänk vad vi är beroende nuförtiden av den moderna tekniken.
Vi har varit utan telefon och datakommunikation på mitt jobb i två dagar.
Och det går ju inte att göra något.
Kanske jag tar stickningen med imorgon så får man nån nytta gjord i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0