Dan före dan före...

...dopparedan !!
Läget börjar bli under kontroll med både bakning och stickning.
Insåg min begränsning så jag fick skippa en sort som jag hade lust att prova på att baka men eftersom jag
aldrig gjort kakorna förr så vet jag inte hur lång tid det tar.
Fick färdigt i morse tre par lovikkavantar som ska iväg imorgon så nu återstår det bara att sticka lite drygt ett byxben på ett par barnbyxor sen kan julen komma.
Julklapparna, de få som finns, har jag fått inslagna idag. Varje år bestämmer jag mig att jag ska inte stå sista dagen och slå in julklappar och varje år står jag sista dagen och slår in julklapparna. Typiskt mig.
Men jag har ju kommit fram till nu i veckan vem jag brås på, min mor. Varför ska man göra något i god tid när man kan göra det sista dagen. Ha, ha !!
Så här blev i alla fall Lovikka vantarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0