Här är jag igen!!

Med en liten uppdatering.
Det är fortfarande full rulle i stickverkstaden och julen närmar sig med stormsteg. Men nog ska jag hinna få färdigt allt, hoppas jag. Om inte annat så blir det väl en jul nästa år också.
I helgen som var fick jag i alla fall lite julfint här hemma, det är bara utebelysningen som fattas men den kanske kommer upp i morgon.
Hann även med att vara på Kåkstan i Malmberget och kolla in julmarknaden, det blev inte många inköp bara ett par lågkolhydrat limpor från bageriet i Puoltikasvaara. Det fanns mest stickade plagg av alla möjliga sorter och det kan jag ju göra själv.
Har fått ihop lite sen jag skrev sist här, ett gäng sockar men det blir lite tjatigt om jag ska lägga ut en bild på alla för de flesta vill ha i svart och turkos eller lila. Men dessa sockar har jag inte visat här tidigare.
Sedan har det även blivit två par Lovikka vantar, det vita paret är i damstorlek och det gröna i storlek
10/12 år.
 
I morgon kommer vår dotter hem efter att ha tillbringat några dagar i Stockholm med en kompis.
Dom har varit ute på nöjen, shoppat och gått en Barista utbildning. Få se om hon kommer med på flyget, kan tänka mig att hon har några fler påsar än när hon for iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0