Är både glad och arg !!!

Glad är jag för att Sverige gick vidare till final i hockey. Det blir spännande på söndag, håller alla tummar att Karlsson och pojkarna vinner.
Och arg är jag på den där f-bannade snöslungan, snön vräker ner och jag var ut och skottade. Samlade snön i stora högar som jag hade planer att slunga iväg med snöslungan men se den tanken hade inte slungan.
Nej, den vägrade att spruta iväg snön. Jag var frusen när jag gick ut men jag tror att kroppstemperaturen var minst femtio grader när jag kom in. Det är så typiskt, nu när den behövdes.
Nåja, tids nog tinar snön bort.
Jag gick in och tänker parkera mig i soffan istället, mycket roligare.
Det har blivit några färdiga alster sen sist jag skrev.
Som ni ser är det mycket Lovikka vantar just nu, jag har ännu några som är under produktion.
Sedan drar jag igång med projekt norsktröja.
Nej nu drar jag mig mot soffan och min vantstickning.
Tjingeling till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0