Är sommaren slut??

Sommarvärmen försvann. Kommer den tro tillbaka eller är det nu hösten som närmar sig med stormsteg?
För min del är det nu fyra arbetsdagar kvar före semestern och sedan väntar sig den stora packningshelgen.
Fast i år, hmmm, ska jag försöka att inte ta med så mycket packning som tidigare år.
Men det har jag sagt tidigare och inte verkar jag lära mig eller även om vi nu rest ett antal gånger.
Hem kommer man sedan med en massa oanvända grejjer.
Ja, ja så länge vi klarar oss från att betala för övervikt, på resväskorna alltså, så är det bra.
Det har bara hänt en gång.
Vi kämpar fortfarande med den där beach 2009 figuren, men igår blev det ingen promenad p.g.a regn.
Jag och Emma blev nog rädd för regn för i  förrgår när vi var på promenad började det ösa ner och innan vi var hemma var inte en tråd på kroppen torrt.
Synd att vi inte hade shampoo med då hade vi sluppit duschen när vi kom hem.
Fast en varm dusch efter det var inte helt fel.
Men vi kunde i alla fall skratta där ute och konstatera att vi inte kan bli blötare.
Och det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet.
Då blev det återigen dags för att dra sig till arbetet.
Till alla mina läsare önskar jag en bra dag trots att kanske inte solen lyser på Er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0