Cypern!!

Nu är vi på Cypern och har så varit ett par dagar.
Vi är lite enformiga, samma plats och samma hotell som de två tidigare åren. Och inte nog med det vi hade önskemål om samma lägenhet också och det fick vi.
Så det var nästan som att komma hem.
Allt är bara bra här, temperaturen på dagarna är ca 35 grader och kvällarna mellan 27-29 grader.
Frysa behöver vi inte göra, det hinner vi göra när vi kommer hem.
Det är sol och bad som gäller på dagarna, på eftermiddagarna är jag och Emma en sväng på gymmet.
Och hör o häpna så var jag faktiskt och simmade idag på morgonen, få se om det bara var en engångsföreteelse eller om jag kanske gör det fler mornar.
Nu ska vi gå o köpa lite frukost.
Ha det bra alla läsare.

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Kom inte hem ! Här är svinkallt, i morse kl 7 hade vi i Ökx endast 4 grader... Själv åker jag till USA, New York på tisdag och stannar där i 12 dagar !

Ha det gott och sola för mig med.

2009-08-20 @ 11:22:04
URL: http://http:/bibbistickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0