Packat o klart!

Det hann bli midnatt men nu är det packat och klart bara att stänga väskorna på morgonen och hoppas att dom inte väger för mycket.
Men faktiskt så tycker jag att det var ovanligt mycket plats kvar i väskorna, konstigt, kanske jag i alla fall har lärt mig att inte ta med för mycket prylar.
Jag hann faktiskt också städa ihop lite, men bara lite, läsa ut boken, göra färdigt en stickad tröja och se färdigt filmen som jag somnade till igår kväll, som vanligt.
Men nu är det dags för sängen och försöka knoppa in en stund innan det är dags att stiga upp igen, några timmar hinner jag väl tillbringa där.
Fast å andra sidan så får jag ju vila ett par veckor.
Ha det bra alla mina läsare, kanske kommer det ett inlägg från semestern också.
Om Ni vill kan Ni klicka på Ving reklamen i högra spalten och skriva Sandy bay i rutan där det står sök.
Då får Ni fram Sunwing resort Sandy bay där jag ska tillbringa de närmaste två veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0