Då var det söndag....


...kväll igen.
Helgen har bara rusat iväg.
Idag har jag i alla fall fått lite bakat som ni ser på bilden.
Det blev snabba kolakakor, hallongrottor, dajmgömmor och chokladbiskvier.
Men en sak är då säkert, inte vet jag om jag får något jobb hos någon
konditor med mina biskvier. Dom blev både små och fula.
Men det var första gången i mitt liv som jag har gjort sådana och kanske
sista också.
Jag tog receptet från sju sorters kakor, inte vet jag om jag gjorde något
fel men pyttesmå blev dom i alla fall.
Nåja, det kanske går åt ändå.


Kommentarer
Postat av: Birgitta Forsberg

Du stickar jättefina sockar och det skulle vara roligt att vinna ett par, men vilka fina kakor du har bakat. Kakfatet med alla kakor ser underbart ut.



2009-12-15 @ 10:38:07
Postat av: Bluewhiskey

Kolakakor och hallongrottor, mina absoluta favoriter när jag själv bakar. Och lätt är det :)

2009-12-18 @ 11:36:57
URL: http://bluewhiskey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0