Då var julhelgen...

...över för detta år och vi är hemma igen.
Det har varit en lugn och skön helg hos mamma och pappa.
Mycket, alldeles för mycket, god mat serverades. Men det får man väl ta igen nu efteråt.
Tog faktiskt med stegräknaren och hade tänkt promenera ihop ett antal steg men det blev
det inget av för det var såååå kallt. Termometern var ända ner till -30 grader så det blev
bara några korta svängar för hundarna behöver ut fast det är kallt.
Idag var det bara -14 grader så då hängde jag och hundarna på min moster på en promenad
på ca 4 km, det var skönt.
Men nu är vi i alla fall hemma och väskorna är uppackade och det är dags att hoppa i säng
så att jag orkar med årets sista arbetsdagar.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Kan tänka mig att du får motionera efter besök hos mnor och far. Hon lagar såååå god mat

2009-12-28 @ 10:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0