En riktigt ....

....GOD JUL önskar jag Er alla.
Dygnet har slagit om till julafton och jag ska strax lägga mig så att jag är pigg och utvilad
imorgon och orkar vänta på tomten.
Jag tror ju att han kommer även i år, har försökt vara snäll, men det visar väl sig innan det
är kväll om jag lyckats.
Vi har i alla fall tagit oss till mor och far idag eller nu blir det ju igår. Nå ja, här är vi i alla
fall och som jag skrev i förra inlägget så tyckte mor att det var trevligt när vi flyttar hit med
tanke på vår packning.
Vädret såg väldigt oroväckande ut under dagen för att ta sig ut på vägarna i men innan vi
kom iväg hade snöandet lugnat ner sig och vägarna hade hunnit bli plogade. Så det var 
inte alls något fel på vare sig vädret eller väglaget, tyckte i alla fall jag som satt och halvsov
i baksätet. Chauffören kanske inte tyckte lika men han sa då inget så det kan inte ha varit 
dåligt.
Hoppas nu alla får en lugn och fridfull jul och kanske får njuta av lite ledighet, god mat och
allt annat som hör julen till.
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

God Morgon



I Gällivare har det kommit massor av snö under natten, och Bosse är och skottar.(Igen!) Ska upp till Malmbergets kyrkogård, och göra lite julfint.

Pepparkakshuset är inte riktigt klart, men OM det blir klart skickar jag en bild via mobilen.



Ha en riktigt God Jul



Kajsa

2009-12-24 @ 09:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0