Nu börjar jag...

...få hopp om liv igen efter att ha haft en släng av magsjuka som började på måndagkväll och
feber förra natten. Har varit tvungen att vara hemma från jobbet, minns inte ens när det har
hänt sist. Men det är inte mycket att göra när man blir sjuk.
Nu börjar jag i alla fall återhämta mig, ska väl försöka äta lite mat också, har levt på avslagen
coca-cola, vatten, blåbärssoppa och lite tunnbröd.
Ska väl också försöka komma på någon nyårs meny, har inte haft direkt någon större lust att
titta på recept men nu kanske det blir av.
Det blir i alla fall en hemma kväll på nyårsafton med bara familjen, det gillar jag.
Tycker faktiskt att det bara är jobbigt med alla som frågar vad man ska göra så fort det blir en
afton av något slag, varför ska man måsta göra något.
Nej tacka vet jag myskläder, soffan och stickningen oavsett vilken afton det än må vara.
Det är min melodi.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Änbtligen har du skrivitS hoppas du kryar på dig.



Det verkar som om vi är släktS Men vi ska åka till Borås, men jag tar min stickning med.

2009-12-30 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0