Tävling!!

Det skulle vara roligt att veta om det är någon som läser det jag skriver i min blogg.
Jag vet att det är några i alla fall och det är roligt.
Nu tänkte jag ha en liten tävling här, inga miljoner i vinst men ett par yllesockor i alla fall.
Kan vara skönt i vinterkylan.
Färg och storlek bestämmer vinnaren. Men det blir av mitt befintliga lager av garn eller
färdiga sockar.
Det du behöver göra som läser detta är att lägga in en kommentar på någon av mina inlägg.
Under alla inlägg jag skriver står det "kommentarer" tryck bara på den och fyll i namn och
ev. e-postadress, vill du skriva något får du gärna göra det men inte nödvändigt.
Det spelar heller ingen roll vilket inlägg du kommenterar, det behöver inte vara det sista jag skrivit.
Fram till julafton pågår min lilla tävling.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Godmorgon Annica



Vilket roligt initiativ du tar.



Ha en bra dag/Kajsa

2009-12-15 @ 08:13:36
Postat av: Anders

GOD JUL. BRA

2009-12-15 @ 19:50:11
Postat av: Eva Edholm

Det är alltid kul med en liten tävlingen - även om det i regel blir nitlott.

I övrigt önskar jag Er (din familj) en fridfull Jul och ett Gott Nytt År.

2009-12-17 @ 10:45:07
Postat av: Ebba

Jag deltar gärna i den här tävlingen. Behövs ingen speciell träning eller förberedelse för den om jag förstått det rätt.

Vi syns i jul!

2009-12-20 @ 16:51:36
Postat av: Moster Elin

Det blir inte så många tävlingar nuförtiden så jag deltar gärna i den här.

Hälsn

2009-12-20 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0