Min blomsterrabatt


Jag berättade om min mors trädgård i förra inlägget.
Vill nu bara visa att min rabatt inte är så fy skam den heller.
Så lite anlag har jag nog. Inte illa.
Tyvärr kan jag inte namnen på alla sorter men det finns gullstav, rallarros och den där lila höga
minns inte vad den heter. Minnet ni vet fungerar inte alltid.
Bilden är visserligen tagen förra året men rabatten ser ganska lika ut även i år.
Jag har inte velat röra den eftersom den har utvecklats så fint.
Kanske jag sätter dit någon ny sort nästa år, vem vet.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Inte illa....några till sådana

och du får helt godkänt.....

2009-07-29 @ 15:32:05
Postat av: Susanne

Jag har inte ens en blomlåda... Alltså vinner jag! :-D

2009-08-03 @ 18:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0