Kurs

Idag var det dags att fara ut och åka igen.
Denna gång till Luleå över dagen för att vara med på en kurs.
Det blev att åka med bil, när det är sommarväglag så går det ju bra och det där med att åka tåg vill aldrig fungera när jag är med. Det är alltid något som krånglar när jag ska åka tåg, antingen är det försenat eller så går det inte alls.
Tåget gillar nog inte att ha med mig så då blev det bil.
Hann med en snabb sväng på stan också och den var väldigt snabb.
Tror aldrig att jag gjort en shoppingrunda så snabbt men jag fick uträttat det jag skulle och det var huvudsaken.
Men nu känner jag mig väldigt seg efter ca 50 mils bilkörning, 6 timmar kurs och en timme shopping så jag somnar nog gott ikväll.

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Tack för tipset via mailen ! Du var väl och kollade i husqvarna butiken på kungsgatan, där säljs det fina garner ?

2009-06-03 @ 22:39:56
URL: http://bibbistickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0