Övningskörning!

Denna dag har gått i övningskörningens tecken.
Först följde jag med Emma till bilskolan när hon skulle träna teori på deras datorer.
Vilken tur att man har körkort för jag undrar om jag skulle fixa frågorna nu.
Sedan fick jag följa med när hon var ut och övningskörde med bilskolan.
Det gick mycket bra, den största svårigheten hade nog jag.
Jag skulle nämligen vara tyst i 40 minuter. Det var inte lätt. Jag fick bara lov att prata om bilskoleläraren tilltalade mig.
Vilken tur att hon gjorde det.
Alla som känner mig vet ju att prata det kan jag.
På kvällen var det dags för Emma att vara på teorilektion och sedan blev det övningskörning ca 1,5 timme med mig.
Men då fick jag prata.
Nu är det bara ca 2 veckor kvar till uppkörningen. Bara hålla tummarna att hon fixar det.
Men fixar man inte det första gången så är det bara att göra ett nytt försök, förr eller senare lyckas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0