Pannlappar


Dessa pannlappar var helgens handarbets projekt.
Virkade i bomullsgarnet Anchor Magicline.
Fina färger och jättebra att ta ut mat från ugnen med.
Förutom dessa hann jag med lite annat också så jag har inte bara suttit och virkat.
Det är lite konstigt eller kanske jag som är konstig för så fort jag ska ha semester så ska allt göras innan.
Jag har städat i förrådet, renbäddat, tvättat alla kläder som fanns i tvättkorgen, gjort köttbullar, kört skräp till återvinningen och friserat hundarna. Det är precis som att livet ska ta slut när semestern börjar.
Allt ska vara klart innan, jag kan ge mig tusan på att sysslorna finns kvar även efter semestern så varför jäkta med dom.
Men nu är det gjort och två arbetsdagar kvar sen två veckors semester.
Det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0