Trevlig midsommar!!!!


Det vill jag önska Er alla som läser min blogg.
Hoppas att alla får en trevlig midsommar.
Själv ska jag fira helgen i stugan förmodligen med miljoner andra.
Mygg alltså, dom hade kunnat fira det någon annanstans.
Men som vanligt kommer väl dom att vara där och mig gillar dom så jag kommer väl hem med
massor av myggbett.
Inte mycket att göra, bara gilla läget och umgås med dom även om dom inte är välkomna.
Det har inte blivit mycket skrivet denna vecka, studentfirandet tog väl orken av mig.
Men det var det värt.
Just nu är det körkortet som gäller för Emma, några veckor kvar till uppkörningen så nu gäller
det att plugga teori och övningsköra.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej hela familjen



Trevlig Midsommar önskar

jag er/Kajsa

2009-06-18 @ 08:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0