Filmtips

Vi hyr film så gott som till varje fredag och lördag kväll. Så även denna helg.
Men jag har ett problem och det är att jag inte lyckas hålla mig vaken för att se hela filmen, suck!
Det innebär att jag måste se dessa på morgonen istället eller så missar jag dom helt.
Jag förstår inte varför det blir så, det är något magiskt som sker för när vi trycker på play på DVD spelaren så bara glider mina ögonlock igen.
Ja, ja, men kanske det händer fler än mig. Jag kanske inte är ensam om problemet.
Men nu har jag i alla fall sett färdigt filmen som jag somna till igår kväll och den var bra enligt mitt tycke.
Kan rekommendera den och det är en sann historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0