God morgon!

Eller? Ja nog var den god även om jag hade velat sova lite längre, Vaknade och tittade på klockan som var 6.15.
Typiskt söndag morgon och jag vaknar pigg som bara den, kan lova att imorgon när klockan ringer och jag ska upp så är jag inte lika pigg.
Nåja inte mycket att göra bara gilla läget även om det hade varit skönt att ligga kvar en stund i min renbäddade säng.
Fick sovrummet städat igår och sängkläderna tvättade. Det var ljuvligt att lägga sig på kvällen.
Betydligt skönare än fåtöljen i tv-rummet där jag som vanligt somnade till filmen.
Så alltså missade jag även kvällens film som var den engelska versionen av Wallander.
Nu har jag i alla fall satt på en tvättmaskin att tvätta och varit ut med hundarna en runda.
Vädret ser i alla fall ut att bli fint idag, inte samma gråa dag som igår. Min förhoppning är att kunna hänga ut tvätten på tork.
Ska väl ta itu med lite städning sedan även om söndag ska vara vilodag. Men jag väntar ett tag till så de som sover får sovmorgon även om inte jag fick det.
Stannar kvar här vid datorn ett tag och spelar lite poker på nätet och stickar några varv på sockar.
En lugn start på dagen, det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0