Kaffeväska

Handarbete av alla de slag är alltid trevlig sysselsättning.
Mitt handarbetsintresse har jag fått av mor eftersom hon alltid har handarbetat.
Men nu har hon börjat med något som jag förmodligen inte kommer att ta efter.
Hon gör väskor av tomma kaffepaket.
Till en väska går det endast 63 tomma paket. Det gäller att dricka kaffe för att få ihop till en väska.
Tur att det finns vänner som ställer upp och sparar på tomma paket.
Men jag har inte tålamod för denna sysselsättning.
Kolla bilden, här hade förmodligen jag redan lagt av för länge sedan.
Men min mamma har bättre tålamod än mig.


Här kommer smakprov på några färdiga väskor.

Kommentarer
Postat av: Gunilla Kling

Vilka helhäftiga väskor!

Gunilla

2009-06-13 @ 13:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0