Lager av sockar

Jag skulle blogga om handarbete men det verkar bli både det ena och det andra.
Men lite om handarbete ska det väl också bli.
Som jag skrev tidigare och som många av mina nära och kära redan vet så har jag ett ganska stort lager av garn.
Fast jag har även ett litet lager av färdigstickade alster.
Här kommer en bild på mina färdiga yllesockar i olika färger och storlekar.
Allt från storlek 27/28 till 41/43.
Samtliga sockar här är stickade i Järbos Raggi. Ett jättebra garn för yllesockar, mycket hållbart och maskintvättbart i 40 grader.
Är det någon som behöver ett par sockar så är det bara att höra av sig, de är till salu till en billig peng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0