Sommarvärme

Helgen i stugan är över. Åter hemma igen.
Vilken sommarvärme det var idag, termometern kom upp i 28 grader i Tornedalen men det blåste ganska friskt.
Fast det var varma vindar.
Det var ju i och för sig bra för då höll sig myggorna borta, tänk att de eländiga myggen redan har vaknat.
Tidigt tycker jag, de hade gott kunna sova en stund till, fast å andra sidan kanske dom är borta till min semester börjar.
Men det är väl bara en önskedröm.
Jag lär nog som vanligt få slåss med dom och riva myggbett de två veckor i juli som jag ska tillbringa i stugan.
Sen blir det två veckor i augusti på Cypern och Sunwing resort & spa Sandy bay, tredje året på raken.
Ett mycket bra ställe och hotell tycker vi eftersom vi åker dit en tredje gång och det är säkert inte sista gången heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0