Stickat överkast

För några år sedan köpte jag garn till ett stickat överkast.
Hade tänkt att det blir ett tio års projekt men nu vette fåglarna om jag inte får utöka det till ett tjugo års projekt.
Det skulle säkert bli färdigt om jag enbart satt och stickade på det men jag hittar ju på så mycket annat mellan varven.
Tids nog blir det väl klart, hoppas jag. Annars får väl eftervärlden göra det färdigt.
Men "eftervärlden" verkar inte vara intresserad av stickning. Ja, ja bitarna går kanske att använda som disktrasor.
Nej, nog ska det väl bli klart någongång.
Garnet till detta överkast var inte med bland bilderna på mina garner, så som jag skrev tidigare så finns det mer garn än vad bilderna visade.

Kommentarer
Postat av: karin forsberg

Det där överkastet är ju kanonfint, du måste sätta

hög prio på att få det klart!!!

Och tänk sen vad din garnhög minskar......

2009-05-13 @ 08:56:39
Postat av: PIa

Så vackert!! Ha en fin kväll!

2009-05-14 @ 18:12:29
URL: http://snigelmamman.blogg.se/
Postat av: Agneta

Har nu fått mitt garn till slut. Överkast blir nog vackert när det blir klart.

2009-12-16 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0